Přídavné vzduchové pérování.
Toto zařízení je určeno pro obytné a hlavně dodávkové vozy, které slouží k převozu vysokohmotnostních materiálů, jemiž je namáhána zadní náprava automobilu. Přídavné vzduchové pérování bylo vyvinuto pro prodloužení živnotnosti nápravy a všech komponentů na ní uložených. Zařízení bylo zkonstruováno tak, aby zahrnovalo co největší škálu vozidel ,na které je montáž možná.
Princip činnosti
Z uvedených je vidět, že hlavní součástí jsou 2 pryžové měchy umístěné na zadní nápravě pro každé kolo jeden. Tlakem vzduchu který vpouštíme do těchto měchu nastavujeme jejich výšku dle zatížení vozidla a dle vaší představy. Je pouze na Vás jaký tlak zvolíte. Obecně platí že čím větší je zatížení automobilu tím jsou tlumiče, listy a ostatní komponenty více zatěžovaný a proto by mela platit přímá úměrnost s tím jak budou měchy natlakovány, tzn. v tomto případe maximálně. Tlak se pohybuje od 0,7 atmosfér do 4,0 atmosfér, přičemž platí, že pokud je v měchu tlak 4 atmosféry automobil se zvedne až o 7cm a co si neuvědomujeme, zvýší se tím i stabilita vozidla při průjezdu zatáčkou a zadní náprava se stává pevnou bez výkyvu a tzv. "NEPLAVE". Vzduchové pérování patří v dnešní době svoji životností mezi nejkvalitnější na trhu a pokud o něm mluvíme jako o přídavném, jeho životnost se tím ještě zvyšuje. Především nám ale umožňuje nespočet výhod a to nejen z technického hlediska.